Monday, September 10, 2012

GEDER² RETIS GBS ~~ 8/9/2012


Geder² GBS kali yang dah berkali² tapi kali pertama untuk aii jumpe reramai cenggini....tersangat best dan huru hara apartment kak Shita (pic belakang sebelah kiri berbaju purple tu le orangnye)....nasib baik pak guard tak naik halau sensorang....memang seronok dan antara pengalaman jumpe kengkawan di alam maya yang tak dapat di lupakan....riuh rendah dengan sore² mak² menyembang....jerit pekik anak²  ( anak aii le yang lebih tu...). Ishhhh...ishhh....
Dapat jugak jumpe dengan Tina yang berbaju pink blink² tu, yang semakin fofular setelah sekian lama mengenali dari alam maya. Tersenyum jer Tina ni dan banyak yang kami kongsi bersama dalam pertemuan ini berkisahkan hal² masak memasak yang kini menjadi minat kami....Tina ni bakal usahawanita yang berjaya  ...muga berjaya dalam bisnes baking ni ye...you can do it...!

Sham yang bertudung pink tu pun pertama kali bersua dan jauh datangnya dari utara, orangnya soft spoken dan pekat loghat utara....ada kisah juga sham ni dengan anak aiii.....seb baik sham x moo saman....oh tidak!!!!
Jangan jeles...ada artis tau dari kumpulan Meditasi datang geder² kami. Gambar kanan sebelah bawah sebagai bukti beliau bergambar bersama pasangannya yang sangat sporting dan happy sokmo sis Penyu Lawa....lupe nak tanya kenapa nama Penyu Lawa tu bermula lah....orangnya memang lawa tapi tang penyu tu lom tahu rahsia disebalik rahsia....! Nanti aii korek rahsia ye dipertemuan akan datang...InsyaAllah.

Antara aksi² indah yang di abadikan takkala pertemuan yang amat bermakna ini....macam² aksi, macam² jalan cerita disebalik aksi² termeterai ini.....so imaginasikan sendiri dialog² tertentu di setiap aksi ye...ada dok sedang menari cak pong, ada sedang mengayakan aksi itik gembo²...mcm² ehhh....btw nampak tak aii bergambar dengan artis....??

Biarlah gambar yang menceritakan betapa bestnya....layannnnnn! Retis Korea berbaju coklat sengeh bersama misi spital tu....retis korea tu siap nak saman anak aiii tau....sebabnya biarlah rahsia....heehee....tak gitu retis korea....bila nak belanja aii kueh kena hempap tu....sedap tau 1st time aii makan...jakun sikit..

Antara menu yang ader.....ni sebahagian saje...asyik makan dan sembang....sembang dan makan pastu gelak pastu sembang pastu makan pastu makan dan makan....semua sedap² belaka sampai tak tahu nak mula yang mana. Makan sampai penuh perut. 
Tak lupa juga pemberian tanda kenangan dari kengkawan....thanks uols...walaupun perkenalan hanya di alam maya, namun jalinan ukhwah itu telah terbina dan biarlah ia kekal selamanya...InsyaAllah. Muga ke temu lagi di lain waktu geder² ehhh....

13 comments:

  1. wahahaha rasa nak nangis pun ada, gelak besar pun ada bila tgk gambar ni

    happy sebab dpt jumpa akak, jumpa semua2 lah yg sangat gila2, sedih sebab tak tau kan bila dpt jumpa lagi

    apapun makanan2 mmg sangat mabeles kan, paling tina suka laksa nyonya lah, teringat2 sampai la ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, jumpe juge kita ye Tina...happy sgt² dpt jumpe tina dan kengkawan lain...nanti ada rezeki kite jumpe lagik ehhh....x abis story lagik kan....? Bab makan...ohhh i tell u mmg mantopp....naik 2 kilo aii...

      Delete
  2. ADOIIIIIII TUKANG CITER NI PANDAI KASI AKU JELEZZZZZZ .................... HUHUHUHU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis Azkiah ~~ haahaa...bikin PANAS....nanti ada rezeki kite jumpe pulak ehhh...kena masuk Singapore lah gitu kan...

      Delete
  3. Ini tidak adil, mak punya pic tak hadooo!!!!

    ReplyDelete
  4. tolong paste kan gambarku di situ hihihi - mango

    ReplyDelete
  5. Gambo anak mak hado, mak tak hado. Sure Najwa sabo mak nih!

    ReplyDelete
  6. Biarlah terus menjadi rahsia... :-P

    ReplyDelete
  7. banyaknya gambaqku..... betul ke ku soft spoken hahhahahaha

    ReplyDelete
  8. Salam kak! weeeeeee...best mmg kalau pestaim jumpa n geder2 mcm niii mmg meriah kalah kenduri kawen riuhnya hihihi...InsyaAllah moga ukhwah semua2nya berpanjangan aminnnn..

    ReplyDelete
  9. bestnya..dapat laga2 pipi..gambar cantik2 la..makanan pun byk.:)
    re//..kek zebra tue..x ada tip yg sepecial..klu ummi nk buat ikut jew resepi akk tue..mmg belang tu akn menjadi :)

    ReplyDelete
  10. bestnye bile bergeder2 dgn rakan blogger yg lain..paling best tang laga2 pipi tu...hihi

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...