Monday, September 26, 2011

KUANTAN PAHANG - BAHAU NEGERI SEMBILAN

Aktiviti weekend lepas....menghadiri perkahwinan sepupu suami di Felda Lui Selatan, Bahau, Negeri Sembilan. Kite bertolak Jumaat petang tapi singgah di rumah mak saudara kat Felda Palong 4...tidor semalam, esok dalam kul 11 pagi baru bertolak ke Felda Lui Selatan.

Ini le Pengantin Baru tu.....selamat Pengantin baru...muga berkekalan ke anak cucu, muga jua kasih di semai membawa ke Syurga...sepupu suami tu pengantin lelaki...

Layan picture² kemeriahan suasana di rumah pengantin....

Dan sudah semestinya tidak ketinggalan kerenah Jejaka Idaman Malaya ku sorang...Akidhakimi bersama Wan Damia Khadija (anak adik ipar kite)....berlari kesana sini...tak hinggat panas atau apa...panggil pun tak di layan....pastu malam tidor mengigau sebab kepenatan melampau....sabor jerk ehh...!!!!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...