Wednesday, May 18, 2011

SEGALANYA KUCAR KACIR

Bila badan tak sihat semua turut tak sihat....aktiviti semua terganggu. Otak, minda dan mood semua kucar kacir...!!!! Nak kembalikan semua tu makan masa ibarat komputer di serang virus...semuanya tunggang terbalik...silap-silap kena hantar servis.....adussss....kalau manusia nak buat cengmana...????? Rehat dan rehat....semua tu tak mendatangkan sebarang hasil untuk situasi yang kita alami sekarang.....!!!!! Paling balik modal dalam situasi begini rasanya adalah tido dan tarik selimut sampai petang....boleh ke...???

1 comment:

  1. kalau dilayan sakit tukan, memang sampai ke petanglah akan duduk bawah selimutt.. tapi kalau sakit tu terok, bolehla layan sikit2 kot kan.. kalau tak satu kerja pun tak boleh nak buat.. hehehe.

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...