Wednesday, April 13, 2011

FOLLOW YOUR HEART

Hati tidak pernah menipu...yang menipu adalah pemilik hati itu...!!!!!

Kita antara mereka yang pernah membuat keputusan yang sukar berlandaskan kata hati....walaupun ada ketika keputusan yang kita lakukan di salah ertikan mahupun mengecewakan diri sendiri....namun kita pasrah kerana kita yakin akan tindakan kita dan kebenaran pasti akan membuktikan segalanya....

Membuat keputusan itu merupakan satu cabaran bagi kita kerana ianya akan menimbulkan satu kesan yang membawa impak yang besar dalam kehidupan atau mungkin menimbulkan sesuatu di luar kotak pemikiran....namun kita percaya...sekiranya ikhlas dipegang, jujur dijulang...hati tidak akan berbohong...kini kita tidak pernah menyesal dengan keputusan yang kita dah putuskan....malah kini kita gagah melangkah ke hadapan dan tidak akan menoleh ke belakang sama sekali...!!!!

Pada kita kehidupan ini tidak pernah lari dari membuat keputusan-keputusan kerana ianya amat penting untuk menjadikan diri ini lebih matang untuk menghadapi kehidupan mendatang.

BOOM : Sooner or later the truth will come out...maka jangan lah menafikan kata hati...kerana hati tidak pernah berbohong...!!!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...