Friday, April 29, 2011

MENGIDAM LAKSA JOHOR


Alhamdulillah....terlaksana jugak impian orang mengandung nak makan LAKSA JOHOR hasil sentuhan tangan kita....ekceli cousin tuan tanah yang peknen...bukan kita ye....!!! Lega rasa dapat menunaikan hasrat orang peknen ni....mudah-mudahan lepaslah hajatnya...

Resepi Laksa Johor adalah resepi arwah mak kita...memang inilah cara yang kita buat tak pernah ikut cara lain...pada kita resepi ini...the best...maklum lah resepi turun temurun...!!!


Kita buat tadi...sebenarnya dah lama jugak tak buat...last kita buat Raya tahun lepas...hampir setahun jugak. Laksa Johor ni memang sedap cuma nak membuatnya tu proses agak remeh so kalau tak iya-iya memang tak buat lah kita....




2 comments:

  1. sedapnya .. KC tak penah cuba masak Laksa Johor ni.

    ReplyDelete
  2. KC...sebagai org Johor kita kata mmg sedaplah. Tapi mmg sedap pun, KC tak rugi cuba...harap ianya serasi dgn KC. Sebab ia guna spaghetti. Nanti KC cuba k..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...