Friday, April 1, 2011

Permata hati Ummi & Abi selamanya...








Nama : Muhammad Akidhakimi Baharin
T/lahir : 18/6/2008
Berat waktu kelahiran : 2.6kg
Berat sekarang ( 2 tahun 10 bulan ) : 15.1kg

Hari ini 31/3/2011 bermula aktiviti ku dalam arena berblog ni atas keterujaan tengak rakan2 yang ada blog sendiri, so cuba lah testing skill menulis ni...actually saya ni bukan jenis orang kreatif yang pandai bermadah pujangga...tapi x salah kot kita story mory kisah harian untuk kepuasan sendiri kan...kan...maka entry pertama ni kisah anak bujang saya lah ye...

Ok..kalau nak tahu yang empunya picture kat atas tu adalah anak saya satu satunya...tiada 2 atau 3...chewahhh..namanya Muhammad Akidhakimi Baharin. Hadirnya pelengkap diri saya dan suami...x kisah lah apa orang nak kata...yang penting dia pelengkap hidup saya....alhamdulillah hadirnya menceriakan saya dan suami.

Doa dan harapan ummi & abi x lain dan x bukan semuga Akid menjadi anak yang soleh, taat perintah Allah, hormati ibubapa dan berjaya dunia akhirat....amin!!!!

2 comments:

  1. wahh!!! kagumnya!! bulan april jer dah 57 entri!! tahniah!! memang tegar!! :)

    anak saya yg sulung lahir 6/6/08 nama Aqil

    ReplyDelete
  2. Huszaini...heehee..tu namanya kemaruk sesgt. Aqil & akid tak jauh beza namanya...bulan 7 tahun kelahiran pun sama...!!

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...