Thursday, April 5, 2012

IT'S OUR 1st ANNIVERSARY......♥

IT'S OUR 1st ANNIVERSARY.......happy birthday to blog UmmiAkid....pejam celik, pejam celik dah setahun lahirnya blog ni dan setahun juga karya ku di pertontonkan kepada semua.....waaa...macam pemenang anugerah gitu...!

Tak sangka dari suke² jadi minat pulak. Walaupun blog simple dan tak glamer tapi cukup berbangga dengan apa yang terhasil berkat sokongan dari rakan² alam maya yang tak pernah putus² beri semangat dan tunjuk ajar. Terima kasih pada CM Gebu, Kak Ummi Kuantan, Kak Ct Delima, Kak Azlita, Tina dan lain² blogger yang senantiasa menyokong kite dan memberi perangsang serta kata² semangat....(maaf kalau x sebut nama ye...apapun sokongan semua tetap UmmiAkid hargai...)

Muga dengan sokongan semua yang senantiasa membaca blog UmmiAkid.....kite akan terus berblog dan belajar untuk menjadi lebih baik dan baik....InsyaAllah....

Members ~~ 250 orang
Total Page view ~~ 51, 308
Total Visitors ~~ 20,217
Total post ~~ 318

Tetap bangga dengan apa yang dicapai dan Terima Kasih buat semua pengunjung setia....♥♥

7 comments:

  1. Tahniah Ummi Akid. Kita baru ngintai dapur awak semalam tak sangka dah menyambut ulangtahun pertama rupanya. Happy Anniversary...semoga terus maju dan maju!

    ReplyDelete
  2. tahniah kak...hepy bloging le lpas nie ye....:)

    ReplyDelete
  3. June Octovian ~~ tq atas sokongan dan terima kasih kerana sudi menjengah blog UmmiAkid....hargai sangat.

    ReplyDelete
  4. Asyifa ~~ tq dear...♥♥ happy blogging buat kamu jua...kamu antara blogger² yang senantiasa menyokong akak...hargai sangat.

    ReplyDelete
  5. tahniah kak, teruskan semangat berblogging, kita sama-sama support sesama kita

    ReplyDelete
  6. epi 1st blog anniversary lily.. =)

    ReplyDelete
  7. Salam balas kunjungan, meakseh sudi singgah.. nak panggil sapa ya? kita 31 tahun tahun ni, :) btw, happy 1st blog anni semoga terus berkarya n berkongsi apa2 juga utk semua insyaAllah!

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...