Monday, July 11, 2011

BANYAK SANGAT KE DOSA...?????

Picture hak milik Google

Bangun pagi tekak terus terasa perit, badan seram sejuk...luaran panas, dalaman macam dok dalam freezer....fizikal lemah, mood lagi le terjunam ke laut dalam....!!!! DEMAM menyerang lagi...

Situasi yang paling tak suke hadapi....memang benar sakit itu salah satu penghapus dosa....tapi bile terkena sakit selalu terfikir.... '' banyak sangat ke dosa kite ni...''

Peyedap hati...semakin retro anti-bodi pun lemah...need food or rest...???? kalau sakit selalu memang ngidam nak makan segala....tapi bile tekak macam kena sagat mesin kelapa...hidang kenny rogers atau pizza ...pun tak hingin rasanye..!!!! yang terasa nak buat...masukkan pembaris garuk tekak...lega.....gatalnye mengalahkan simiang keladi nak tambah isteri....!!!!!

Nota ciput : nikmatnye kalau melingkor atas katil tapi....

4 comments:

  1. mnm air manyak² yer kak... klu sore serak leh join sy..hehehe!!

    ReplyDelete
  2. alahaiii...samalah ngan saye kak..adehhh
    lagi le dah dua minggu tak baik2 neh...srottttt srotttt saye dok makan limau je tambah vitamin c..
    take care tau!!

    ReplyDelete
  3. ayat retro yg tak tahan tu! lily have a gud rest ok...minum air byk2. tak yahlah nak memasak heavy hari ni....take care ya!

    ReplyDelete
  4. Oshin - Tq dear..

    Risa : u pun same take care ok...

    Nurfaizah - heheee.penyedap hati...apapun tq yang...

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...