Friday, June 3, 2011

NASI BERINGIN ANNIVERSARY

Waaalaaa.....mood gediksss terajin sempena Anniversary Ke-16...special menu for special day....!!!! NASI BERINGIN bersama AYAM ROS PANDAN.

Tak moo cakap banyak...memang menjilat jari, pinggan licin dan mendapat pujian tinggi dari tuan tanah.....bukan bodek okeh...!!!! itu ayat penyata dari tuan tanah....ececehhh....sodap sokmo kan...erkkk...!!!! Ada acar buah pemberian Mak saudara kat N9 tempohari menambahkan kelazatan.....

Resepi NASI BERINGIN nun jauh di Singapura kita jelajah nak cari special menu khusus untuk yang tersayang.....!!!!!!

Resepi AYAM ROS PANDAN macam biasa Blog Che Mat Gebu antara pilihan untuk skodeng resepi....thumbs up for both owner resepi tu...memang sedappppppp....sungguh tak tipu...!!!!!!

** Nota ciput : " Rupanya Tuhan turunkan hujan untuk hadiahkan kita pelangi dan semuga Tuhan kekalkan perkahwinan kita seperti warna-warna di pelangi itu... ♥ ♥ ♥ ♥ "

8 comments:

  1. sedapnya nampak makanan tu.. T.T

    aipp.. aipp.. Nadh datang melawat..
    Salam singgah salam ziarah dari Nadh.. :)

    Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
    . baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

    ReplyDelete
  2. mak aihhhhhhhhhhhhh sedapnyeeeeeeeeeeee
    nak request jugak boleh?

    ReplyDelete
  3. heppy anniversary :)
    sama rupanya tarikh kita yer.. tahun2 depan bila saya balik malaysia boleh celebrate nasi beringin masakan kak lily.. heheh

    ReplyDelete
  4. salam puan lily....happy anniversary moga kekal bahagian hendaknya. Terima kasih mencuba resipi saya tu, terus mcm nak masak nasi beringin pulak pas ni...hehe

    ReplyDelete
  5. Bunga - heehee...boleh jer...nanti skodeng jer resepi kat Blog CMG...banyak resepi best2 utk dicuba.

    ReplyDelete
  6. Che Mat Gebu...mekacih utk doa itu...tq juga atas resepi yang best2 utk dicuba oleh saya...

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...