Monday, June 6, 2011

NAK NANGIS GULING GULING

Semalam menjadi pelik bila tengok traffik tinggi dan banyak walaupun dah tengah malam malah hari minggu le pulak...selalu memang agak slow dan kalau hari minggu pulak memang tuan punya blog jer yang singgah....sadiskan....!!!

Akhirnya terjawap....

Terharu dan gumbira macam nak nangis guling-guling....paling ober pun boleh pengsann dibuatnya...bukan mengada-ngada atau eksen tapi cukup terharu bila blogger HOT bubuh blog kita kat bloglist dia...terharu sangat....!!!! ecehcehhh....

TERIMA KASIH CMG kerana support blogger kecilan macam saya dan buat saya terharu malah nak nagis guling-guling akibat teruja luar kawalan...
Thanks to :-
DAPUR TANPA SEMPADAN @ TIFFINBIRU


Nota ciput : Mesti ada yang nak juluk anak tekak bila baca entry ini kan....tak kisah lah apa orang nak kata yang penting i loikeeeee.....!!!!!!!

2 comments:

  1. Alhamdulillah Ibu Darwisy...setidaknya masih ada blogger hebat yang pandang blog saya...terharu..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...