Thursday, June 2, 2011

PANTAI BATU HITAM


Antara aktiviti yang sempat kita dan tuan tanah buat masa Mak mertua & adik ipar kita datang ke Kuantan tempohari ialah berkelah serta bercanda di tepi Pantai Batu Hitam....pantai yang paling hampir dengan rumah kita....perjalanan tak sampai 10 minit dah sampai...bak kata montot tak sempat panas....!!!!


Insan yang paling suke tak terkira ialah Jejaka Idaman Malaya kita ni....memang bangga sangat dapat mandi laut hari tu...selalu tengok jer....heeheee.....bukan apa umminya malas nak melayan mandi laut......tak suka sangat mandi laut....takut bertambah garing.....waakaakaaa...!!!!


Anak dara manis sebelah Jejaka Idaman tu...anak saudara kita (anak adik ipar kita)...teman bermain serta yang paling tak tahan.....teman gaduh Akid.....suka benor menyakat Najwa....

Anak saudara yang rajin dan tak jemu-jemu melayan kerenah Akid yang macam Astro macam-macam ada...

Hidupan laut yang di temui.....


2 comments:

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...