Friday, June 3, 2011

The Power of........DOA

Hari ini genap 16 tahun kita melayari bahtera Rumahtangga bersama insan tersayang....ada rakan-rakan yang mengucapkan tahniah dan ada yang tanya apakah rahsia 16 tahun sudah....!!!!
Bagi kita tak ada apa-apa rahsia yang khusus....hanyalah menerima pasangan seadanya dan senantiasa berdoa pada yang maha Esa kerana perangancangan-Nya ada terselit sebab-sebab tertentu.

Bohong andaikata Bahtera tidak dilanda badai, dipukul gelombang kerana itu lah lumrah alam rumahtangga....pasti semua orang hadapinya....yang penting kekuatan pasangan dalam mengharunginya....!!!!

The POWER OF DOA membuktikan segalanya....kerana Allah SWT itu Maha mendengar dan Adil dalam perancangan-Nya....


Nota ciput : Terkenang detik diijabkabulkan....berada di dunia khayalan sebentar....khayalan di gegarkan dengan dialog Akid......Ummi nak susu....aiyakssss...!!!!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...