Friday, February 3, 2012

PISANG GORENG

PISANG GORENG ~~ dah tak tau nak makan apa untuk minum petang sebab senarai resepi yang di simpan untuk di cuba buat panjangnya yang amat² sampai x tau nak pilih yang mana nak di buat dulu.....bil telefon pun tak sepanjang ni....oleh keran fikiran buntu serta susah sangat nak pilih...maka goreng pisang jer lah....cicah pulak dengan sambal kicap.....fuhhhhh...memang layan tekak sungguh...!

Kalau orang Johor memang sinomin makan pisang goreng dengan sambal kicap, tak der sambal kicap....memang tak '' kick '', wajib ada...baru best layan tekak kan...

Tak yah resepi bagailah ye....semua orang tau nak goreng pisangkan....so layan mata jer ehh...!! Pisang goreng ni pun dah jadi baja....selesai sudah baru nak post....

8 comments:

  1. Harusss cicah dgn cili api kicap. sedap!!

    ReplyDelete
  2. kite pulak suke mkn grg pisang cicah sos cili thai..

    ReplyDelete
  3. erm..mmg sedap..terliur ok.. nak2 mkn time petang2 n time hujan..huhu..
    snareazy94.blogspot.com..singgah n follow lh klu sudi..
    sya follow..:)

    ReplyDelete
  4. memang sedap kalau pekena time petang2!!

    ReplyDelete
  5. sedap nya pisang grg.. pencicah tu lg tak tahan...

    ReplyDelete
  6. liza biasa cicah dgn sos cili je,huhu..

    ReplyDelete
  7. fuyoo goreng pisang, tina pun siap beli pisang nak goreng petang karang

    ReplyDelete
  8. sedapnyeeeeee..kite dh 5thn kawen br pandai gerong pisang..mase awl2 kawen try buat pisang kemana tepung ntah kemana..mak kite geleng pale sbb bende sng xreti buat..huhu ni style org johor kan mkn ngn sambal kicap..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...