Tuesday, May 24, 2011

ISTIMEWA KE...?????

Hati berbunga riang bila terlihat van pos laju depan pagar.....dah boleh bayangkan semangat nak membuat roti kejap lagi dengan menggunakan bahan istimewa lagi ajaib ini....ajaib ke......????? Apa lah yang istimewa dan ajaibnya bahan tu ye....
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaaa...ini le bahannya...

Bob's Red Mill White Flour
Kita mintak tolong kenalan di FB tolong belikan kat COLD STORAGE...memandangkan kat kuantan CS dah tutup.....maka kena lah mintak bantuan rakan tolong belikan.....melampau erkk......semata-mata nak tepung ni...sanggup buat apa sajer anak Pak Talib ni kan...!!!!! kita pun sebenarnya baru nak cuba setelah terbaca satu entry mengatakan betapa bagusnya tepung ni...so memandangkan semangat ke dapur tu terlebih sudah, maka tak salahkan untuk mencuba bagi melihat betapa bagusnya tepung tu bagai dikata....!!!!

Maka tepung dah ada kat tangan....tunggu aura sampai untuk memasak pulak....nantikan hasilnya yeee....ingat nak buat Roti....!!!! Caya kee...???? caya lah yoppp oiii...timbang bagai sume dah keluar tu....!!!!


** Thanks to Farina Nur atas usaha gigih carikan tepung tu ye....muahhhh...!!!**

4 comments:

  1. Shiela : kita tag jer nanti ye....heehee..

    ReplyDelete
  2. hehe alhamdulilah..sampai dah yea, klu buat roti tu pos lah balik ke sini, tu ada alamat tu kan..

    ReplyDelete
  3. Aiyooo...conpius sudah....adakah farina Nur & Tina Othman orang yang sama....huwwaaaa...kita keliru....tulun...!!!!

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...