Tuesday, May 24, 2011

NASI LEMAK KAW PIAW @ ZAMAN

Promosi Jalan-jalan cari makan untuk tembolok sendiri...!!!!

Rasanya Nasi lemak anatara bekfes kegemaran ramai kan...??? pagi tadi kita bekfes kat Restoran zaman semata-mata nak makan nasi lemak ajer....nasi lemak kat sini pada kita memang mabeles.....lemak, berkrim di sukai ramai...!!!!

Kita dengan Tuan tanah jer...tibai 2 bungkus sorang....macam biasa Jejaka Idaman Malaya sebungkus tanpa sambal....itu pun banyak main dari makan...last-last baki tu...sape lagi yang mengabiskan.....kita le.....heehee....

Satu antara kegemaran Jejaka Idaman Malaya sekarang ni....tiup air dalam gelas sampai berbuih...sebab tu sekarang...no...no...sharing air ye Akid....!!!!

Sesiapa yang datang Kuantan...kalau nak bekfes nasi lemak kaw piaw...jangan lupa singgah Restoran Zaman kat Kem batu 10 ok......(Iklan tanpa bayaran...huhuhuu....). Rugi wooo kalau tak cer cuba rasa.....!!!!

Orang memang ramai....bak kata kalau orang bangun kita duduk kerusi tu memang terasa lagi kehangatan suam-suam kuku montot tau....nak tunggu roti canai jer kena beratur macam nak naik bas sekolah....!!! Tak caya cuba singgah kalau jejak kaki ke Kuantan ok...!!!!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...