Wednesday, May 4, 2011

AKID DEMAM


Masa kat klinik timbang berat Akid 16.2kg....bayangkan ummi berdukung dari mula tiba kat klinik sampailah masuk dalam kereta....patah yoppp pinggang ...!!!!

Jejaka idaman malaya kita demam, batuk & selsema...cukup kouta untuk menguji kesabaran serta keimanan umminya.....Akid ni kalau demam memanglah merengek serta nak berdukung ajer...maybe terasa lebih selesa bila didukung serta dipeluk...!!!

Satu perkara yang kita tak suka kalau Akid tak sihat ialah....keceriaaan serta keletahnya pun turut sakit....diam jer kat rumah malah nak senyum pun tak nak...sesekali jer nampak kelihatan bersemangat....!!!!

Sedihnya malam tadi Akid tak boleh nak tidur akibat batuk yang mengganggu masa tidurnya...mula jer detik 12 malam, batuknya makin menjadik-jadik....maka kita pun tak boleh lah nak lena sekali.....tak kala Akid sakit, ummi lebih terasa sakitnya...Muga anak ummi cepat sembuh...

Publish Post

2 comments:

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...