Wednesday, May 25, 2011

BILA AKID KELEPASAN


Bila Jejaka idaman Malaya ni keluar.....memang aktiviti yang paling disukai....adalah....berlari....berlari...dan berlari sampai tercungap-cungap.....pecutan 100 meter memang bermula....kepuasan berbuat sedemikian hanya Akid yang tahu.....!!!!!

Bila dah berpeluh peluh...baju basah...mesti nak tukar baju dengan alasan....ummi poloh..poloh...memang Akid tak nak pakai baju yang basah.....fussy kan...???? ikut sape lah tu gamaknya ye.....???? Sebab tu pergi mana-mana mesti bawak spare baju....!!!

Akid dalam dunianye....itu sebenarnya aktiviti mengejar burung.....sampai London pun...tak dapat tangkap burung tu Akid.....aiyaaa...!!!!

Suka tengok...Akid senyum kepuasan....bangga sebab dapat semputkan Ummi mengejar bagai nak rak....!!!!! Boleh masuk ICU....!!!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...