Wednesday, May 25, 2011

YELLOW RIVER BUN ** UNCLE BOB


Ini lah hasil dari tepung Bob's Red Mill yang kita story mori semalam kat sini

Benar bagai tertulis kat packaging tu...'' Superb for bread baking by hand or machine '' sebab kita rasa tak perlu nak uli lama sangat macam selalu kita buat....dan alhamdulillah hasilnya memang menjadi......gebussssss, halusssss dan yang penting sodappp...!!!! Kalau cicah Kopi O...waaallaaaahhh...memang kenyang tergolek gitu...!!!!

Kali ni kita jalin tocang 4 untuk buat roti ni, kalau nak belajor macam mana nak menjalin sila lah rajin nengok kat sini manakala resepi yang sedap ni boleh lah intai antara nampak kat sini, intai jangan tak intai tau....esok jangan rindu rinduan pulak.....heeheee....memang tak rugi cuba....sesuai banget untuk sarapan pagi atau minum petang di bawah pokok rambutan sesambil cicah kopi O...memang mabeles....!!!!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...