Monday, May 23, 2011

TANGISAN MEREKA YANG TINGGAL

Allahhuakhbar....Allahuaakhbar....Allahhuakhbar...!!!

Peristiwa yang mengembarkan seluruh rakyat Malaysia....Tragedi tanah runtuh Rumah Anak-anak Yatim dan Anak-anak Hidayah Madrasah Al-Taqwa, Hulu Langat....sesuatu yang tidak diduga...malah yang lebih menyayat hati dan meruntum jiwa ianya melibatkan nyawa anak-anak yatim....tempat yang menjadi rumahku syurgaku bagi mereka akhirnya menjadi satu tempat yang bakal menyimpan seribu kenangan pahit buat mangsa yang terselamat....kehilangan orang tersayang.....hanya Allah SWT yang mengetahui penderitaan serta tangisan mereka....!!!!

Segalanya ketentuan Allah...merupakan satu peringatan buat kita semua. Tidak perlu kita persoalkan atau meyalahkan mana-mana pihak atas kejadian ini.... yang harus di persoalkan sekarang bagaimana kita semua dapat membantu agar gejala ini tidak berulang kembali.

Al-Fatihah bagi mangsa yang terkorban. Muga Syurga Firdausi tempatmu yang abadi...!!!!
Salam Takziah buat semua....tangisan mereka adalah tangisan semua....

Sumbangan Ikhlas boleh dihulurkan ke :-
Bahagian Kewangan NSTP, 31, Jalan Riong, 59100, Kuala Lumpur atau menghantar cek atas nama The New Straits Times Press (M) Bhd dengan menulis Tabung Bencana NSTP-Media Prima di belakang cek.

Mereka yang ingin mendapat maklumat lanjut boleh menghubungi Unit Komunikasi Korporat NSTP menerusi talian 03-22823131 sambungan 2575, 2475 atau 2592.

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...