Tuesday, May 31, 2011

2 PENGANTIN 2 LOKASI

Minggu ni kita dapat 2 jemputan Kahwin pada satu tarikh yang sama tapi 2 lokasi negeri yang berlainan......dahsatkan......dahsat perut nak melantak nasi minyak....!!!!

Lokasi pertama Hari Jumaat : Permatang Badak, Kuantan Pahang
Jemputan dari kakak kepada biras kita

Cun & cantik giler pelamin ni...terasa macam nak sanding sekali lagik.....
Kita sempat amek gambor pelamin jer....bukan apa....malu nak dok nyibuk dengan kamera X10 jer....al-maklum le photographer pengantin guna sebagak-bagak kamera, sepanjang-panjang zoom....siap payung bagai lagik tau...macam kat studio tu....malu ai nak dok tonggok depan pelamin guna handphone tuan tanah...buat sesak laluan trafik jer kan....so kita amek le gambor pelamin sebelum pengantin kuar berinai malam tu....kira ok lah tu....!!!!!

Lokasi kedua Hari Sabtu : Kampung Serampang Indah, Jempol N9
Jemputan dari mak saudara tuan tanah....
Pengantin pompuan tu sepupu tuan tanah...

Ayu jelita seri pengantin kan.....comey....teringat zaman rock kapak masa kita bersanding 16 tahun dolu....make up jangan cerita arrr....ngalah opera cina.....tapi zaman tu kira dah glemer dan cun abis abisan lah tu....ekeekeeke...!!!!

1 comment:

  1. :) X HNTI2 JMPUTAN KAWEN UTK BLN 6 NI,LETIH SGT RSENYERR..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...