Tuesday, May 3, 2011

PUDING TRIFLE


Terlaksa jua impian nak mencuba buat Trifle ni...ramai kata senang dan ringkas jer tapi rasa....waalaaahhh...sedap sesangat. Maka sebab dengar sedap tapi senang jer nak buat tu yang buat semangat nak mecuba....tapi betul bagai di kata...memang mudah dan yang penting rasa sedap.....!!!!

Tuan tanah pun kata sedappppp....itu satu pujian yang membanggakan walaupun bukan kita yang reka cipta resepi ni....heeheee...!!!! Kira kembang 2 taman lah bila di puji....dalam puji-puji tu 2 gelas gak licin ye banggg....!!!!

Kalau sesape nak buat...sila lah skodeng sendiri resepi kat sini


Pssstt : Nanti kita nak cuba resepi Trifle dari CM pulak...pakai whipping cream...kita tak der ...so kita guna resepi dari Myresepi ni...

4 comments:

  1. Hafizah...cuba tau, mmg senang jer dan yang penting rasa mmg sedap...

    ReplyDelete
  2. waduh2... mmg sejuk btul pemandangan triffle puding ni..... mjadi le akk buat :)

    ReplyDelete
  3. Mama Likha...senang jer buatnya, akak pun 1st time cuba. Rasa berbaloi sgt...

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...