Saturday, May 7, 2011

NASI DAGANG PRINCESS


Alhamdulillah...rezeki dari Allah SWT...pagi ni kita sekeluarga bekfes NASI DAGANG PRINCESS hasil sentuhan air tangan sendiri....cukup bangga dengan hasilnya serta rasanya waalaahhh...x moo cakap kelazatannya....bukan masuk bakul angkat sendiri ye...tapi for the 1st time masak nasi dagang dengan hasil sebegitu menusuk kalbu....memang le kita bangga gilossss tahap lupa diri...waakaakaa....!!!!

Nasi dagang ni kita adaptasikan dari resepi pemberian kenalan kita di FB Nor Maiza Abdullah. Malah beras dan rempah gulai ikan tongkol tu pun pemberian kawan kita tu.... (Thanks Maiza...dalam sarat2 sehari before bersalin pun sempat poskan beras & rempah tu kat kita...). Sebab tu kita bagi nama Nasi Dagang princess sebab kawan kita dah selamat bersalin...dapat baby gurl...!!!

Bukan memuji tahap melampau...tapi memang sedap dan kalau bukak kedai.....sure masuk paper u....Nasi dagang UmmiAkid....waduhhhh...perasan lagik....loya membaca ye...nak juluk tekak kuar muntah ijou jer rasanya ye....!!!!! Tapi itu hakikat okkk....!!!! Sebenarnya pujian untuk owner resepi ni ye....kita makan tempias pujian pun dah ok dah....heeheee...!!!!


P/s : Agak-agak kalau orang Trengganu tengok...mau esok tepon kita ni amek order....waaaa nyampah lagikkkk!!!!! Ok lah sebelum perasan terlebih korang layan jer lah picture ni ye..!!!!! Adiousss...!!!!


2 comments:

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...