Friday, May 6, 2011

SUKARNYA....!!!!!


Gambor skodeng kat Google lagik..

Sukarnya membaca hati seseorang....tak tahu tahap keikhlasannya bila berbicara atau bersuara...kerana ada kalanya sifat LAIN DI MULUT LAIN DI HATI.... yang sukar untuk ditafsirkan. Bila berlaku ikhlas di katakan nak mempromosi diri, nak kejar glamer, nak bolot sorang.....pelik tapi benar situasi begini...!!!!

Maka bagaimanakah nak menyatakan keikhlasan kalau apa yang di buat selalu dijatuhi hukum sebelum dibicarakan malah cepat di salah tafsirkan. Buat baik...dikata menunjuk....buat jahat....di kata terpesong....!!!!!

Benarlah bagai dikata.....kedudukan kuasa, pengaruh yang kuat juga mempengaruhi manusia untuk bersikap '' CAKAP TAK SERUPA BIKIN ''. Berpura-pura jujur, ikhlas di hadapan tetapi bersifat TELUNJUK LURUS KELENGKENG BERKAIT...!!!!!!


P/: Antara ragam manusia yang masih tak ada kesudahannya...!!!

4 comments:

  1. da mcm karam singh pulak dah nie....nape??

    ReplyDelete
  2. Shiela : x der apa...just suarakan apa yang dirasai, difikirkan melalui apa yang dilihat...apa pun itu mmg realiti kehidupan.

    Asyifa : sesekali kena gak jadi cenggini...

    Ary : kita tak marah...ok jer sebab kita bukan seorang yang selalu marah...sesekali jerk...heehee..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...