Thursday, May 19, 2011

AKID & BOXER

Jangan pengsannnn atau muntah kuning nengok Boxer ni ye....ini adalah antara koleksi boxer kesayangan Jejaka idaman Malaya kita yang sorang ni...sape lagik kalau bukan Akid. Boxer tuan tanah tak boleh share kat sini...kang ada yang koma seminggu....waaahh gediksss...!!!

Akid dan boxer memang tak boleh dipisahkan ...siang malam....pagi petang nak pakai boxer tu...bukak mata jer...lepas mandi terus dialog wajib adalah '' ummi nak pakai shendar (spendar) '' 24hrs wajib pakai....pening ummi nak jelaskan kalau bozer kesayangannya itu belum basuh....!!!! Puas kona baring kuak lentang terlungkup baru jejaka idaman malaya ni faham penerangan kita.....poning den...!!!!

Nasib baik Abi Akid tak kemaruk dengan boxer siang malam...kalau tak mau biru mata hitam ummi ye......!!!!


4 comments:

  1. hehhhe..shantek la boxer tu~!! tapi abg zafry pakai pampers lagikkk..caner???

    ReplyDelete
  2. shiela...x pe nanti if zafry tak pakai pampers, lagi lelawo boxer kuar...nanti sure kemaruk mcm Akid...

    ReplyDelete
  3. hehe,nsb baik nk pkai sluar...klu jns yg xnk pkai sluar lg lah haru kannnn...

    ReplyDelete
  4. Ummie Alesya : betul tu...nasib baik kan...so layan jer kerenah Akid...yang penting berseluor...kalau tak lagi naya...heehee..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...