Wednesday, May 4, 2011

BLENDED ORANGE CAKE


BLENDED ORANGE CAKE....semudah mendengar namanya kan....memang mudah le sangat, tak yah nak kuarkan mixer bagai....semua buh dalam blender pastu terrr...terrrr...jejaka idaman Malaya kita yang tukang picit blender tu...memang peberet dia bab cenggitu...bior Akid tekan...bior akid tekan...dialognye...tak padan dengan demam....heehee...tak pe kasi Akid cergas sikit...!!!

Kita buat malam tadi 2 adunan sebab nak bagi jiran sebelah 1 adunan...jiran ada buat bacaan yasin dalam kul 11 pagi nanti so boleh lah merasa sesama kita....!!!! Walaupun rupa kek agak merekah tengah macam gunung berapi nak meletop dan agak kering sikit luarnya tu tapi tak mengganggu tekstur dalamnya yang memang moist dan lembut. Kek jadi cenggitu mungkin kita guna acuan kecik sangat dan suhu kena turunkan sikit...kita tanya pendapat pro okkk...!!!!

Kita simpan resepi ni dah lama bila skodeng blog-blog masakan cuma kita peram dulu resepinya....cari masa yang sesuai nak buat....kalau nak resepi tu sila lah skodeng kat sini


Pssttt..: Akid kalau nampak kek mesti sebut...yeeayyy abeday...(happy birthday) sesambil tepuk tangan ala-ala kanak-kanak riang...!!!!


3 comments:

  1. Omaigoddddddd. Ni feveret kakchik. Nape lily tak buat 3 bijik?? Blh bagi kakchik sekali*dgn muka tak malu*huhu

    ReplyDelete
  2. Kakchik....heehee..kita tersenyum baca komen KC..
    peberet KC rupanya...nanti insyaAllah ada jodoh pertemuan..kita buat k...wahhh jodoh lagikkk!!!

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...