Thursday, June 9, 2011

MAGGI GORENG JERK...!!!!

Maggi Goreng jerk...!!!! Tadi pagi masa dok pikir apa lak nak masak hari ni...sesambil skodeng beberapa blog untuk mecari idea bagi kita yang dah ketandusan idea untuk memasak, terpandang pulak Maggi goreng kat blog CMG tu.....ntah nape menu tu pulak yang menarik minat teruja nak membuat....tergoda selera tau dan tak moo pandang dah resepi lain...nak maggie goreng jugak...!!!! Tak hagak-hagak ko ye anak tekak....!!! (alasan jer benornya padahal malas...wakaakaaa..)

Apapun Maggie goreng ini yang palingggggggggggggggg mudah dan senang nak buat dan yang penting sodappp...tak gitu...???? So mana tau sesape nak buat gak maggie goreng ni tapi tak tahu atau pun terlupa resepi......sila lah klik kat nama CMG kat atas tu ye....resepi kat situ...!!!!


Nota ciput : Sedap kan makan maggi sesekali....bukan apa senang nak buat dan yang penting status MALAS sedang bermaharajalela pulak tengahari cenggini...



3 comments:

  1. KC pun suka maggi goreng. kurang minyak, kan.

    ReplyDelete
  2. Kakchik@ella - heehee..maggi goreng mmg sodap kan...aahhh..kita selalu mengamalkan penggunaan minyak yang ciput jerk melainkan masak sambal tumis...boleh pulak cenggitu ekk alasan kita...

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...