Thursday, June 9, 2011

RICH COCOA PUDDING


Setonggok buah stoberi tu...dahsat sungguh...!!! haahahaa...
Mula-mula tengok kat blog CMG pastu ternampak pulak kat blog Kak Azlita....adehhhh tak tahan mesti nak buat jugak...maka hari ini terjadilah RICH COCOA PUDDING ini...!!!

Sungguh tak tipu...ayat penyata biasa digunakan...heehee....memang rich se richnya puding ini...sedap...terasa sangat cekelat tu kat laluan anak tekak....bagi pengemar cekelat memang harus cuba puding ini.....sure tak nyesal...!!!!

Yang pasti dessert ini akan kita buat berkali-kali....ehhh macam tak sabor lak nak ada tetamu kat rumah ni....eksen nak membuat le tu....!!!

Sumber resepi kita dapat kat blog Che Mat Gebu pastu kita ternampak jugak kat blog Kak Azlita tu yang buat semangat nak membuat bertambah gelora....!!!!


Nota Ciput : Tuan tanah sekali makan 3 mangkuk...sedap sangat lah tu...siap komplen sikit sangat bubuh buah campuran tu....aiyaaa...!!!




4 comments:

  1. sedapnya...
    sy ske buat triffle..
    yummy...

    ReplyDelete
  2. Kakchik@ella...mmg sedap!!! Tak tipu. mmg berbaloi

    Azmie : Triffle pun sedap kan...saya pernah buat sekali jer...nanti kena cuba lagi buat triffle.

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...