Wednesday, April 20, 2011

Ermmmmm...LIKAT WOOO..!!!!


Senyum lebor sampai ke telinga bila tuan tanah balik korje malam tadi bawak durian...sebab hari tu macam nak nangis beli 3 biji tapi rasa hampehhh...sekilo RM8 masa beli tu....mahal tu...!!!! tup tup tengok sebijik jer dalam plastik tu....sempat lagi tu kata...sebijik jerk...!!!! (itu kata-kata tak bersyukur kan...kan....ishhh ishhh....)

Rasa macam nak pengsannnnnnn bila tuan tanah kabo...sebijik tu 40 hengget...makkkk aiiii lopong mulut den.....mahal gilosssss...!!!!! tapi memandangkan durian ni free gift dari kenalan tuan tanah maka tak lah jadi kita nak pengsan...durian free...!!!!
Masuk jer molut.....perghhhhhh.....!!!!!! wa cakap lu....tala boleh cakap woooooo.....manyak sedap...manyak lemak.....manyak pahit....manyak likat lalu tekak wooooo....!!!!! memang superb fantastika...!!! Mustika...secukup rasa.

Tu jer kita boleh kabo....memang berbaloi baloi ...percaya atau tidak rasanya sepanjang kita hidup inilah pertama kali kita makan durian sesedap tu, nak nak free lagi. Jakun kan...???? tapi tulah kenyataan...!!!!! sib baik sempat snap pic derian yang dah tinggal 3 ulas tu jer...kalau tak kem salam tak leh nak kongsi story mory al kisah derian...!!!!


** Rasa macam nak frame jer kulit durian tu bila kenangkan rege....lebih-lebih lagi bila teringat sure esok pagi apa yang dimakan akan disalurkan ke Indah Water.....namun tetap bersyukur dengan rezeki yang diberiNya.....Alhamdulillah...**



3 comments:

  1. mak aiii....pekat likat bunyinyer.....x tahan dgor nie....sbb masih x dpt2 nak mkan durian.....):

    ReplyDelete
  2. heaven~~~~ tapi sayang..atie takleh makan...nnti segala ruam naik...heheeh

    ReplyDelete
  3. RashAtie : ooo...tak leh ye...saya tak pernah dgr org alergi makan durian...pantang jumpa ada...if tak boleh, baik tak yah kang jenuh mengerok lak...tapi rugi sikit lah...heehee...

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...