Tuesday, April 12, 2011

MOOD...kemana hilangnya...!!!!!

Mood hilang....kemana perginya...???

Rasa macam tak ada mood lah...tak tak tau kemana...selalu pagi-pagi ni dah cergas buat kerja apa yang patut...tapi pagi ni kita buat '' dhek '' je...susah nak gambarkan apa yang di rasa dan alami pagi ni...nak kata marahkan seseorang...tidak sama sekali....nak kata sedih akan sesuatu....errmmm....tak jugak....kenapa...kenapa....kenapa...????? situasi begini ada kala mengganggu kita...!!!! Hormon berubah ke...????

Tadi dah naik turun tangga....2 kali dah somputtt....(al-maklum le...retro sudah tulang belikat kita ni...)...apa lagik yekkk...yang boleh dilakukan bila mood hilang...????? Tido....??? Makan..???
Tak pe...harap-harap kejap lagikkk....sampai le mood tu...ketinggalan keretapi kot...!!! kalau tak sampai jugak...kita anggap jer lah mood kita MC...tak pun MOGOK...!!!! tak pun silap alamat....so sesape mood terlebih hari ni...bermakna...mood kita sekali lah tu yee...!!!!


** Pssttt.....nak khabor nie..dalam tak de mood pun boleh update blog kan...errmmm...bukan salah ibu mengandung ok....!!! **

1 comment:

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...