Sunday, April 17, 2011

BEKFES DI HARI MINGGU

Omputeh le pulok pepagi ahad ni ye....Spaghetti Bolognese versi kita lah yee....!!!!

Yummmy....!!!! ye ke...???? Tak caya...??? cer tengok cer tengok ni...

Muncung jejaka idaman Malaya....sudah mentafsirkan betapa lazatnya masakan Ummi kan...kan...??? Angelina Jolie pun nangis tau nengok bibir AKID...!!!!!


Kan betul sedap....biasalah statement perasan kita....!!!! Siapa lagik nak puji sodap, kalau idak kita dan keluarga kita...tak gituuu....????? Apapun sesekali bekfes cenggini memang menyelerakan....alaa....tak kisahlah nak bekfes apa pepagi....yang penting masuk ke poyut....kenyang....!!!!! Alhamdulillah....

4 comments:

  1. Fiqa : sedap sgt la tu bagi Akid ni...sampai muncung segala...Angelina Jolie pun nagis tgk bibir cenggitu...haahaa.

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...