Friday, April 8, 2011

RELAX LAAA...BEB!!!!

Pernah tak anda semua melihat muka seseorang atau muka anda sendiri yang tekun bekerja...?? Macam-macam rupa yang kita tengokkan..? ada yang muncung terlebih, mengerut dahi macam memikirkan masalah dunia dan tak kurang jugak le...yang masam mencuka...

Kita pun kalau tekun sangat buat kerja...bibir merah delima ku ini...ala-ala terlebih suntik botox gituuu...selalu kena tegur dengan mak, abah atau sesape yang nampak. Satu lagi tabiat kita kalau suap anak makan....mulut kita yang mengangga terlebih...kenapa errkkk jadi cenggitu...???

Sesape sahaja yang seharian kerja mengadap komputer terutama warga-warga FB yang tentunya seharian ...otot-otot kejang, badan sengal-sengal, al-maklum le kan bz upadate status memasing...mungkin waktu gila-gila diperlukan ketika ini...

Contohnya : Jarakkan sedikit kerusi anda dari meja dan duduk atas kerusi anda, pusingkan kerusi agak-agak 30 saat...tentu happening kan...tapikan amalan ni sesuai untuk sesape yang kerusi boleh pusing lah ye...kalau buat pada kerusi yang tak boleh pusing maknanya anda atau kita sendiri lakukan WAKTU GILA....!!! Apa pun selamat mencuba yee....!!!!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...