Thursday, April 7, 2011

TERUJA TAPI AKHIRNYA SADISSSS.....

Sadissss sunggohhh!!!!....tadi konon-konon nak le join segmen BEN ASAHAARI BUAT GILA LAGI...ye ye orrr menaip bagai nak giler sampai simpang siurrr jejari kentang kita...semangat tahap gaban semenjak pandai berblog ni.....udah abis kita taip bagai....adjust mana patut...Post kat blog pastu nak le link kan URL kita kat Blog BA.....TETIBA.....dengan sadisssssnya terbaca ayat syahdu ni.......-wHOPSSS..TUTUP DAAAHHH -


Tak tau nak kata apa...terkedu...telan air lior pun tak mooo lalu dah kat tekak...tersekat!!!! cenggitu gambor atas tu...cenggitu le lebih kurang aksi kita lepas baca ayat syahdu tu....!!!! huwaaa...huwaaaa.....DUGAAN dikala semangat membuak-buak....!!!!

2 comments:

  1. hehe..takpe,nnt tunggu soalan laen lak k =)

    ReplyDelete
  2. Nurul...heehee...tu pasal...sadis sungguh rasa...semangat!!

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...