Friday, April 8, 2011

PECAL

Simple tapi memang sedap...!!!!

Tengahari tadi kita merajinkan diri membuat pecal....kita suka pecal ni, tapi jarang-jarang sangat membuat kalau tidak kerana keinginan anak tekak melambai-lambai...dan kerana dah teringin sangat maka hari ini, kita merajinkan lah diri membuatnya...resepi pecal ni kita ikut cara mak Mertua kita buat....sebab mak mertua kita kalau buat pecal.....errmmmm x moo cakap lah...memang kelassss gitu..!!!!! Sedap i tell u....

Jom layan picture-picture ni ye...mana tau ada jugak yang tergoda nanti...nak buat...kan...kan..
Ni nak pikior pulak...esok nak buat apa le pulakkkk....errmmmm...kalau nak tahu...tungguuuu...!!!

** Pssttt....nak khabor ni...kita sukeeeeee sebab :-
  1. Lalink kita puji sedap...terangkat gitu....tak pong dipuji sebab kita asyik tanya ...sedap tak..? sedap tak...? tu yang terpaksa cakap sedap kot...wakaakaaa...!!!
Tak kisahlah kan sedap ke tidak...yang penting kita ikhlas menyediakan untuk keluarga jadi dengan keikhlasan tu...tak sedap pun boleh sedap....gitu yekkk....ye lah kot...!!!

No comments:

Post a Comment

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...