Wednesday, April 13, 2011

MIANG KELADI

Miang miang keladi, walaupun miang tetap dicari dan di gemari....miang bukan sebarang miang tau....ni miang menyelerakan anak tekak...kira miang ada ummppphhh...baikkk punyaa...!!!!

Waalaaaa...pagi ni kita sarap keladi goreng jerk...!!! Dah lama tak makan keladi ni sebab jarang sangat nampak yang molek...kali ni kita goreng campur dengan ketumbar sikit...so rasa lah rempah rempah tu sikit...sodapppp...!!! tak lupa jugak sambal kicap...biasalah orang Johor ni kalau makan keladi goreng ke, pisang goreng ke...memang tak lari dari sambal kicap...!!!

Selamat bersarapan sume....jangan tak sarap ok...penting...!!!! so layannnn.....

2 comments:

  1. sedapnye....alahai.....akk wat sy lapooorrr balikkk...hehehehhehe!

    ReplyDelete
  2. Oshin lapor...mai dtg rumah ptg ni...nak buat pengat keladi lak...ada 1/2 lagi baki keladi, tak jauh pun sg. Isap dgn sg karang...

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...