Saturday, April 2, 2011

PELAMIN ANGANKU MUSNAH

Salam ceria pagi sabtu....

Amboiiiii, tajuk je ye ye ooo jer kan...bukan apa malam tadi Mr Hb ada khabor, esok ummi tak yah masak lah...kita g bekfes kat warung ceri katanya, wahhh!!! berbunga-bunga hati lah, lega sebab x yah pepagi buat bekfes, leh lah melingkor atas katil lelama sikit, sejuk hati nak tido malam tu....nyenyak!!! Maka kita pun lepas kemas-kemas dapur malam tu, dgn bangga gantung le segala apron bagai...esok dapur kita cuti le konon-konon. Berkilat tau dapur kita gonyoh...semangat !!!!! Sesambil mengemas tu sempat pulak berangan ni nak bekfes nasi kerabu esok...milo ais....fuhhhhh!!!!

Tetiba pagi ni, boleh Mr Hb kata...ummi buat jemput-jemput pisang sedap gak...dari tersadai pisang berangan tu berangan sorang-sorang atas kabinet tu...ermmmm...jam tu jugak...gedebokkkkk.... musnah harapan kita tau nak melingkor atas katil lelama....menciiiii tau, main-mainkan perasaaan Diva kita tau untuk RELAX hari ni...

Maka dengan hati yang terluka..(konon-konon jerkkk....klise kan...kan....) kita pun g le dapur...
ting...tong...tang...ting....tong.....maka jadik le bekfes utk ari ni....mcm biasa lah...kita ni kan simple dimple jer bila memasak...al-maklum le kanak-kanak ribena tgh belajar masak..

Walaupun anganan ku nak melingkor atas katil lelama itu musnah, namun hati bangga tau sebab dapat merealisasikan impian Mr hb nak makan cekodok......wah!!!! perasan mcm isteri mithali le pulok padahal buat cekodok jerk!!!!

So layannnn je ler bekfes kita sekeluarga pagi ni...cekodok pisang ye....!!!

4 comments:

  1. wp saya keja ari ni tp anganan sy bukannya musnah dek kerana permintaan lalink tp dek kerana permintaan mata saya suruh bangun jugak!

    ReplyDelete
  2. Ein...itu lagi haru biru...tak pe..apa pun kerja itu satu ibadah kan...mcm saya walaupun anganan musnah...chewah!!! tapi happy sebab dpt merealisasikan impian mr hb untuk makan cekodok pisang...heehee..

    ReplyDelete
  3. bestnyer.....kene cari pisang pulak nampaknye

    datang singgah dr GHMB:)

    ReplyDelete
  4. Aina...aahh..cari jgn x carik tau. terasa vasss kejap mcm isteri mithali nanti tau walau pun buat cekodokkk jer...heehee..

    ReplyDelete

Ini adalah blog peribadi. Sekadar mengisi masa lapang serta berkongsi apa yang kita rasa. Oleh itu apa jua coretan mahupun pendapat yang kita coretkan diblog ini adalah dari pandangan kita sendiri. Pada sesiapa yang tidak setuju, tidak suka mahupun loya membaca coretan kita ini....tiada paksaan untuk mengikuti mahupun menyetujui pendapat kita ok...!!!!

Nak baca banyak lagi cerita ceriti...kena klik " OLDER POST '' okkk..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...